ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک پیشاپیش میلاد با سعادت امام زمان (عج) به اطلاع تمامی علاقه مندان به عرصه کتاب و کتابخوانی میرسانم عضویت در کتابخانه های عمومی سراسر کشور به مناسبت نیمه شعبان در تاریخ 20 اردیبهشت ماه رایگان و فقط با پرداخت هزینه صدور کارت به مبلغ 500 تومان امکان پذیر می باشد.
[ سه شنبه نوزدهم اردیبهشت ۱۳۹۶ ] [ 16:15 ] [ اسفندیارپور ]
کتابخانه عمومی مرحوم علی بیگی نژاد...
ما را در سایت کتابخانه عمومی مرحوم علی بیگی نژاد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 180 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 10:35